Prachtige originele kerststallen in verschillende stijlen:
vrijdag 30 oktober 2009
Handgemaakt keramiek
Prachtige originele kerststallen in verschillende stijlen:
Dan verklaar ik nu....
Voor de maanden november en december hebben we ook weer een actie bedacht:
donderdag 29 oktober 2009
Nostalgie
zondag 25 oktober 2009
U heeft 3 nieuwe berichten...
U heeft 3 nieuwe berichten,
Bericht: maandag 20 juli 10.53: Ja, J... hier uut Wapse. U bent een duivenvereniging. Ik heb hier een duif. Kunt U me even bellen op 06-.......
Ik: .......................... ( sprakeloos)
Nieuw bericht, maandag 20 juli 18.15: Hier J.... nog een keer. Ik zit hier nog steeds met die duif. Kunt U me even bell'n?
Ik moet nu toch wel lachen en zie het helemaal voor me: een gepensioneerd boertje aan een met tapijt beklede eettafel met daarop een doos met gaten met "mijn" duif!
Aangezien ik nog steeds niet heb geantwoord, omdat ik de berichten niet heb gehoord volgt uiteindelijk op dinsdagmorgen een nieuw bericht:
Nieuw bericht, dinsdag 21 juli 9.24: Die duif, die is inmiddels weg. U hoeft niet meer te bell'n.
maandag 19 oktober 2009
Ik ga helemaal los!
Volgende week nog een zending uit Denemarken en ik moet nog wat naaiwerk verrichten, maar dan kan de bovenverdieping open. Nieuwsgierig????? Oké dan een paar foto's:

maandag 12 oktober 2009
Kan het niet laten................
Laatste kwartaal: Stress of fun?
En dat heet de mooiste tijd van het jaar? JA, absoluut. Als straks over twee weken alles klaar is, ben ik de gelukkigste mens op deze aarde en dompel ik mezelf onder in het heerlijke kerstgevoel. Ik vind het werkelijk de meest heerlijke tijd van het jaar en ik ben blij dat ik met mijn winkel zo lang kan genieten van de kerstsfeer. Ik bedoel, je zet nu thuis toch nog geen kerstboom neer, wel? De buren zullen denken dat je gek bent geworden!
donderdag 8 oktober 2009
Oktobermaand - serviezenmaand
2 ontbijtbordjes
2 kommetjes
dinsdag 6 oktober 2009
Even tijd voor eigen creaties
Het is op dit moment in de winkel de ietwat rustiger periode, de stilte voor de storm , zeg maar.
Dat geeft mij mooi de gelegenheid om even in mijn hoekje onder de trap weg te duiken en mijn creativiteit los te laten.
Bijna alle klanten vinden het heel leuk mij achter mijn naaimachine aan het werk te zien. Zo zien ze precies waar al die mooie dingen vandaan komen. Soms werkt het ook heel inspirerend voor ze en grijpen ze thuis ook weer eens de naaimachine. Slechts een enkeling lijkt het wat minder vinden.
Op dit moment ben ik uiteraard zeer gericht op de kerst. Ik liep al een hele tijd met wat ideetjes rond en ik ben dan ook blij dat het er nu eindelijk uit kan. Soms wordt je zóóó moe van al die ideeën, dan moet er even ruimte gemaakt worden door er een aantal te maken. Kunnen er weer nieuwe ideeën in:-)) Hieronder een paar artikelen die ik vandaag gemaakt heb en waar er nog vele van zullen volgen. Vanaf 31 oktober verkrijgbaar in de winkel en via de speciale kerstsite.
donderdag 1 oktober 2009
Veelzijdige Spot red


