Ik zal proberen om de voorraad van de webwinkel keurig up-to-date te houden. Dit is nl. bij grote drukte in de winkel het grootste probleem. Ook streef ik ernaar om bestellingen binnen drie werkdagen na betaling te verzenden. Je ziet, ik heb mijn eigen eisen dus enigszins bijgesteld:-))
Vanaf nu kun je dus weer rechtstreeks via de webshop bestellen.







