zaterdag 31 juli 2010

Op veler verzoek.....

Veel klanten waren erg teleurgesteld toen ik besloot de webwinkel (tijdelijk) te sluiten. Nog iedere dag krijg ik mailtjes of telefoontjes. Daarom heb ik besloten de webwinkel te heropenen!
Ik zal proberen om de voorraad van de webwinkel keurig up-to-date te houden. Dit is nl. bij grote drukte in de winkel het grootste probleem. Ook streef ik ernaar om bestellingen binnen drie werkdagen na betaling te verzenden. Je ziet, ik heb mijn eigen eisen dus enigszins bijgesteld:-))
Vanaf nu kun je dus weer rechtstreeks via de webshop bestellen.

vrijdag 30 juli 2010

Gevoel van rijkdom

Vandaag kwam er weer aanvulling van de serviezen. Zes dozen vol heerlijke fleurige kannen, bordjes, kommetjes, bekers etc. Smullen, dus weer.Volle kasten geven me altijd een gevoel van rijkdom... En als dan de voorraad servies weer lekker aangevuld is kan ik daar oneindig van genieten en ben ik weer helemaal in m'n nopjes.



Heerlijk die volle kasten.... voor zolang als het duurt en dan.... gauw weer bijbestellen!!:-))
By the way:-)) dit was niet de verrassing voor iedereen:-p

Nummer honderd!!!!

Tja, en dan sta je in ééns op 102 volgers!!
Geweldig leuk. Volgens mijn dashboard is Doekedoeke mijn 100e volger. Er komt een verrassingspakketje naar je toe!
Ik zal proberen om weer regelmatig een post te plaatsen. Dus voortaan weer een beetje meer leesaanvoer van mijn kant.
En ik heb nog een cadeautje voor iedereen.......

donderdag 29 juli 2010

Nog één en dan......


... hebben we de 100ste volger! Word jij mijn honderdste volger?? Dan heb ik een verrassingspakketje voor je.

maandag 19 juli 2010

Brinkavonden Ruinen

Iedere woensdag in de zomervakantie is er op de Brink in Ruinen een Brinkavond. Van oudsher een oud-ambachtenmarkt, maar tegenwoordig aangevuld met leuke kraampjes van hobbïsten en kleinhandelaren. Vorige week werd de markt helaas afgelast i.v.m. het afgegeven weeralarm. Deze woensdag hopen we echter dat het wel doorgaat.
Als thema hebben we de Middeleeuwen.

Er zullen zo'n 30 kraampjes staan en er zijn spelletjes voor de kinderen. Deze keer begint de "avond" al om 15 uur. Ja, ja ook Drentse avonden zijn lang:-)) Je bent van harte welkom van 15 tot 21 uur op de Brink in Ruinen. De winkel is woensdag ook geopend tot 21 uur 's avonds!

vrijdag 9 juli 2010

NU te koop......


Het is een heerlijke, zomerse editie met prachtige foto`s. Lekker om mee te nemen op vakantie. Wees er snel bij, want er zijn maar een paar niet-gereserveerde exemplaren. De abonnee's hebben hun exemplaar nl. al in huis.
Wil jij ook geen enkel exemplaar missen, neem dan nu een abonnement en je hebt de volgende keer ook als eerste jouw eigen exemplaar. Er zijn ook nog enkele exemplaren deel 4 te verkrijgen.

donderdag 8 juli 2010

En hier zijn ze dan....

Lekker makkelijk en toch heerlijk hip shoppen.

Superblitse trolley's. Leuk mee naar de markt of tijdens je shopmiddag of als je een fair bezoekt. en er gaat heeeeel veeeel in:-))

Nog even je fiets pimpen voor de fiets4daagse? Dan kan met onze hippe fietstassen.

En als we dan toch aan het pimpen zijn, neem je natuurlijk ook meteen je kast even mee:

Supertoffe dessins plakplastic. Van stipjes tot bloemetjes tot hollandse tegeltjes.
Nu bij Duifje van Drenthe.

dinsdag 6 juli 2010

Het echte seizoen gaat beginnen

De eerste vakanties zijn begonnen. In het midden van het land zijn de koffers gepakt en de eerste vakantiegangers zijn al op hun vakantie-adres. Volgens de berichten gaan er weer meer mensen in eigen land op vakantie. En terecht, want we hebben een prachtig land. En zeker met dit weer! Neem nu bijvoorbeeld Drenthe: prachtige bossen, heide en natuurgebieden,

 heerlijke dorpjes,

kilometerslange fietspaden en veel, heel veel activiteiten en bezienswaardigheden.
En ondanks dat: RUST en RUIMTE. Kortom dé provincie om je vakantie of een paar dagen door te brengen.
Hou je van fietsen? Van 13 t/m 16 juli is de Drentse fietsvierdaagse. Hét fietsevenement van het jaar. Prachtige routes door het drentse land.
In alle dorpen worden volop activiteiten georganiseerd. Zo ook in Ruinen. Hiervan zal ik jullie tijdig op de hoogte houden, zodat je je dagje Ruinen op tijd kunt plannen:-))Kortom het worden drukke tijden voor het Duifje.

donderdag 1 juli 2010

Oranje-koorts

Diegene die ook mijn privé-blog lezen weten het misschien wel.... ik ben een voetbalfan.
 En ik ben niet de enige. Tijdens de wedstrijden van Oranje kun je op straat een kanon afschieten en dat wordt met elke wedstrijd erger. Morgen speelt Oranje om 16 uur tegen Brazilië in de kwartfinale!

Daar komt nog bij dat er voor morgen meer dan 30 graden wordt voorspeld! M.a.w. helemaal niemand meer op straat! En dat betekent.....
WINKEL OM 15.30 UUR DICHT
Ook ik ga genieten van een hopelijk fantastische wedstrijd in een koele ruimte met een koel drankje.
Zaterdag zijn we er weer.