De afgelopen drie dagen zijn we druk bezig geweest om de winkel in
kerstsfeer te brengen. Veel dozen zijn uitgepakt en honderden artikelen in de winkel geplaatst.
Er is al een klein begin gemaakt met de decoratie van de winkel, maar de stemming zit er al aardig in.
Er is al een klein begin gemaakt met de decoratie van de winkel, maar de stemming zit er al aardig in.
Volgende week verwachten we nog 3 zendingen, maar een eerste preview kan er wel vast af.
Ik ga nu eerst met manlief een lang weekendje genieten van wat welverdiende en broodnodige rust. De winkel blijft uiteraard open. De kerstartikelen zijn vanaf nu te bestellen via de site.









