Neee, die van volgend jaar!!!!!!!! Zomercollectie 2011 te bestellen vóór 5 september 2010. Wat een vreemd vak.
En tja, terwijl de kleding al bezig is met zomer 2011 komen de eerste kerstcollecties 2010 ook in beeld. Braxton, Bloomingville enz.
De mussen vallen dood van het dak en ik ben bezig met kerst 2010 en kledingcollectie zomer 2011 en het toeristenseizoen 2010 moet nog beginnen! Haha, gekker kan niet toch?
Hoezo enerverende baan...hihi

