En MAN, is dat gelukt!!!! Vorige week was ik al begonnen om langzaamaan de kerstspulletjes over de winkel uit te strooien. Tijdens mijn ziek-zijn heeft Jolanda ( samen met dochter Jalisa) dit voortgezet. Toen ik gisteren voor een paar uurtjes in de winkel kwam had deze al een aardige metamorfose ondergaan. Wat zag het er al WAANZINNIG uit en wat klopte het allemaal weer!! Ondanks dat de winkel voller is dan ooit blijft er een bepaalde rust vanuit gaan. Ik ben er zóóó blij mee. Ik was dan ook niet weg te slaan gisteren, maar Jolanda en Nienke wisten me te overtuigen dat ik het nog even rustig aan moest doen. Maar vandaag ga ik weer helemaal los!!! Jolanda is er ook nog en samen gaan we weer heerlijk aan de slag met de laatste details. Deze week komen nog: Ib Laursen, It's about Romi en Braxton Home Collections met o.a. de zinken lichthuisjes.
Toen ik nog geen winkel had, kwam ik wel eens in winkels waarvan ik dacht: "Als ik ooit een winkel zou hebben, dan zou ik willen dat het er zo uitzag". En weet je: Nu heb ik zo'n winkel, één waarvan ik denk: Tjee, dát zou ik ook willen. Als ik nu rondloop, springen de tranen soms in mijn ogen: ontroerd door wat ik heb opgebouwd in de moelijke jaren die achter ons liggen, gesterkt en gevoed door de reacties van klanten. Destijds bedoeld als uitlaatklep is de winkel voor mij nu echt een verlengstuk van mijzelf, a WAY OF LIVING en een heerlijk warm bad. En juist nu, als de winkel er zooo mooi uitziet ben ik hyper de hyp, zeer emotioneel, apetrots en niet te stuiten.
( sorry, moest ik even kwijt) Kijk lekker mee in mijn winkel en graag tot ziens in Ruinen of in de webshop.
A.s. vrijdag 29 oktober zijn we van 11 tot 21 uur 's avonds geopend.
















