vrijdag 26 november 2010

Winterfair Hardenberg

 Hieronder wat foto's van onze stand:









 

woensdag 24 november 2010

Vandaag... pakdag

Morgen gaan we de stand opbouwen in Hardenberg, dus vandaag moest alles in de auto en aanhanger geladen worden. De tafels en basisstukken hadden we gisteravond al uit de schuur gehaald, de rest moest uit het magazijn en winkel komen. Dat werd dus sjouwen vandaag.....
Van het magazijn:


In de auto:


En ik hoor jullie denken: daar kan nog meer bij!!! Maar enig idee hoeveel kleine kerstdecoraties je in al die dozen kwijt kunt!???? De bomen en tafels e.d. gaan in de aanhanger mee. En dat ziet er dan zo uit:



Ik ben altijd bang dat ik iets vergeet. En dan niet qua produkten, maar bijv. de schaar of touw of etiketten. Alles wat je nodig hebt bij de opbouw. Niets zo vervelend als bezig zijn en geen materiaal hebben. Je moet natuurlijk op alles voorbereid zijn, want je weet niet wat je tegenkomt en wat je gaandeweg nog weer verzint:-)) Helemaal nu in deze periode, je wilt er toch ook wat extra sfeer inbrengen? Dus: kerstbomen, kerstslingers, lichtjes ( dus extra snoeren) en natuurlijk sneeuw!
Wel spannend weer. Ik heb weer een ander soort ombouw dan anders en dat maakt het wel weer even afwachten. De stand zit al in mijn hoofd, nu nog in het echie....
Ik zal proberen om wat foto's te maken morgen, maar eerlijk gezegd.... meestal vergeet ik dat op zo'n dag en zie je straks alleen het eindresultaat:-)).

maandag 22 november 2010

Weekend tip!

Het wordt een drukke week: a.s. weekend staan we van vrijdag t/m zondag op de Winterfair in Hardenberg.


Een oergezellige indoor winterfair met meer dan 100 verschillende kramen. Een heerlijke verscheidenheid aan woondeco's, wellness en heerlijkheden. Een fair waar je uren kunt sneupen en snuffelen tussen prachtige kerstdeco's, brocante en alles wat je huis gezellig en comfortabel maakt. Heerlijk overdekt, dus geen last van sneeuw, kou of regen. Op je gemak langs alle kramen en stands. En  de inwendige mens wordt niet vergeten:-))

Ook hebben we a.s. weekend weer een KOOPZONDAG. Zondag 28 november is de winkel geopend van 12 tot 17 uur. Dat wordt een gezellig weekend!
Ik ga nu nog even genieten van een vrije middag, voordat we er vanaf morgen vol tegenaan gaan.

dinsdag 16 november 2010

Mamma Mia, Pasta!

De pastaborden van At Home with Marieke zijn binnen. En ze zijn bellisima!
Als fervent pasta-liefhebber staat er bij mij de komende dagen alleen nog maar pasta op het menu.

Een lekker soepje mag er natuurlijk ook in.
De borden zijn 30,5 cm en verkrijgbaar in blauw en rood. Prijs € 19,95 p.st. en rechtstreeks te bestellen via de webshop.

Bon Appetit!

 

Scoor een tegoedbon

Nog een heerlijke decemberactie!
Koop je voor € 45 in onze gezellige decemberwinkel dan krijg je een tegoedbon.
Deze bon geeft je tussen 15 januari en 15 februari 2011
€ 7,50 korting op je aankoop in onze winkel.
Nóg een reden om je decemberaankopen te doen bij


maandag 15 november 2010

Koopzondag, dat hebben we geweten..

...en Ruinen ook!!!
Wat een drukte! De auto's stonden dubbel geparkeerd op de stoep en in de winkel verschenen steeds meer "kale" plekken. Met twee man sterk hebben we gewerkt om alle klanten te kunnen helpen. Wat was het ontzettend gezellig! Er waren op een gegeven moment zelfs geen winkelmandjes meer. Vanaf half twee tot half vijf geen minuutje rust, constant een meer dan volle winkel. Achter elkaar stroomden de klanten binnen.
Iedereen was razend enthousiast en dat hebben we gemerkt. Wordt het nu tijd voor een groter pand??
Vandaag geen vrije dag, maar op naar Ruinen om de winkel weer bij te vullen en op orde te brengen. Geen probleem, hoor er is nog genoeg!

groot € 7,95,  klein € 5,95

De creme lichthuisjeswaren al eens uitverkocht maar afgelopen vrijdag kwamen ze gelukkig weer binnen. Ook deze zijn echter alweer  uitverkocht!!! Dus wachten op de volgende zending maar weer. Reserveren geboden! Diegene die ze vorige week bij mij gereserveerd hebben kunnen ze uiteraard afhalen. Voor jullie staan ze apart.
En nu... op naar Ruinen!

zondag 14 november 2010

HOT item

Nu de avonden weer wat langer worden, gaan de kaarsjes weer gezellig aan. Voor binnen hebben wij tal van windlichtjes en lantaarns in alle soorten en maten. Je kunt natuurlijk ook een lantaarn buiten zetten, Maar deze buitenkaars is pas echt een welkome gast!


Hoe kun je thuiskomers of visite nu beter ontvangen? Deze buitenkaars  telt 45 branduren en dat voor € 12,50. En van wat regen of wind wordt hij niet anders.
Vandaag verwelkomt hij je van harte bij het Duifje tijdens onze koopzondag. We zijn van 12 tot 17 uur geopend.



vrijdag 12 november 2010

Daar hoorden zij engelen zingen......

Op één van mijn rondes door de winkel viel het me op dat we dit jaar wel erg in de engelen zijn....
In alle soorten en maten zweven ze door de winkel: van zink tot wit en van strak tot barok. Hier een impressie van onze engelen:

    

   

  



  


En dan nog al die engeltjes als afbeelding op de vintage-labels!
Van groot ( 46 cm)  tot klein ( 5 cm) van hout, zink of metaal, verzin het maar...

donderdag 11 november 2010

Blijvend in prijs VERLAAGD!!!!

Let op:  rectificatie!
Onze klepbanken en servieskast zijn drastisch in prijs verlaagd. Dankzij goed speurwerk kunnen we de klepbanken en servieskasten vanaf nu tegen wel héél scherpe prijzen verkopen! Dit scheelt soms honderden euro's!
Kijk en vergelijk!
KLEPBANKEN: 5 modellen,





120 cm van € 195 voor € 155
150 cm van € 240 voor € 185
180 cm van € 295 voor € 245
200 cm van € 340 voor € 275
220 cm van € 395 voor € 305
240 cm van € 440 voor € 335!

Servieskast: 3 maten


2 deurs van € 850,00 voor € 650,00
3 deurs van € 995,00 voor € 795,00
4 deurs van € 1150,00 voor € 995,00!



Kasten en banken worden tegen redelijke vergoeding bezorgd. M.u.v. de eilanden en Zeeland en Limburg.

woensdag 10 november 2010

14 november KOOPZONDAG

A.s. zondag hebben we KOOPZONDAG.
Kom gezellig langs om onze winkel in kerstsfeer te bewonderen. We zijn geopend van 12 tot 17 uur en je bent van harte welkom.

 


 

En niet alleen voor de leukste kerstdecoraties ben je bij ons aan het goede adres. Wij hebben ook veel originele en leuke decembercadeau's.

Wat te denken van de PiPgeschenkendozen, het ideale decemberkado!
                                      
 Bijv: 4 gebaksbordjes:

Per 4 voor € 24.95

Of de cappuccinomokken.

Per 4 voor € 39.95

 Wat te denken van de populaire senseo mugs:


Per 4 voor € 22,95.

En dan de mugs met oor.

Per 4 voor € 29.95!

En last but not least, de milk mugs. Nieuw in het assortiment en nu al razend populair. Maar wat wil je: 2 mugs voor maar € 10,00.
Elke set levert een voordeel op van € 3,85 en je krijgt het in een prachtige geschenkendoos. Alle sets zijn in pink, khaki en blue verkrijgbaar.