donderdag 29 april 2010

Prijsvraag te moeilijk?

Vorige week kreeg ik achter elkaar de goede antwoorden binnen op onze prijsvraag. Deze week echter heb ik na 15 reacties nog niet één goede!!???
Heb ik het té moeilijk gemaakt?
Vooruit dan, twee aanwijzingen:
1e - er zit één "gevallen" madonna bij.
2e - zo zie je d'r niet en zo zie je d'r wel.
Bedenk dat de nieuwe opnames van boven gemaakt zijn nadat de madonna's binnen gekomen zijn.
Nou, veel succes weer, dames.

dinsdag 27 april 2010

Zeven uur 's morgens

En ik zit alweer in de kamer. Door de drukte in en om de winkel ben ik 's morgens al om 5 uur wakker en dan tolt mijn hoofd al van alles wat ik nog wil en moet doen. De komende week gaan er nog een heleboel artikelen binnen komen voor de a.s. fairs en die moeten allemaal geprijsd worden. ( en tijdelijk opgeslagen!?) Verder heb ik inmiddels al 6 keer bedacht hoe de stands er uit moeten gaan zien en wat ik daar voor materiaal voor nodig heb: tafel van 150, sidetable van 1.70 buitentafel, extra kast, stellingen... etc etc...
Heel erg hectisch, maar ontzettend leuk allemaal.

Naast de winkel ben ik ook nog redelijk actief in de Stichting Promotie Ruinen en je begrijpt dat we daar met het toeristenseizoen in aantocht ook niet stil zitten. Op dit moment zijn we druk bezig met het Schaapscheerdersfeest op 19 juni en de Brinkavonden in het hoogseizoen. Hiervoor zoeken we nog leuke standhouders. Dus als je een leuk produkt hebt aan te bieden of je weet iemand mag je contact met me opnemen!


Koninginnedag 2010

Tijdens Koninginnedag zijn wij geopend van 12 tot 17 uur.
Op deze dag hebben we een

MEUBELACTIE!

Alleen tijdens Koninginnedag 10 % korting op al onze meubelen:  klepbanken , kasten en tafels.
Een unieke kans om kennis te maken met ons meubelassortiment.

maandag 26 april 2010

Winnares Prijsvraag!

Wat een reacties! Meer dan 30 inzendingen ontvingen wij op onze prijsvraag! Nagenoeg iedereen vond het ook een hele leuke prijsvraag.  Ik heb alleen het idee dat het niet erg moeilijk was, want iedereen had het goede antwoord ingestuurd. Het goede antwoord was:

Een in mijn ogen zeer ondergewaardeerd produkt, aangezien het zich prachtig laat decoreren met een paar bloemetjes...

... en zeker in combinatie met een waxinelichtje. Ook leuk op de buitentafel.


De winnares van dit mooie artikel is:

ANITA WEERMAN

Zij was inzending nr.13. Ik dacht, da's geen geluksgetal, dus de 13e inzending krijgt de prijs.

Anita, van harte gefeliciteerd. Het rekje komt zo snel mogelijk naar je toe.

De nieuwe prijsvraag staat in de kantlijn bovenaan.
Mail je antwoord weer naar info@duifjevandrenthe.nl en maak kans op een prachtige prijs
De winnares krijgt twee vrijkaartjes voor de Voorjaarsfair in Oldeberkoop of voor de Summerfair in Ommen. Je mag dus kiezen. Geef bij je antwoord aan voor welke kaartjes je meedoet.
Veel succes!


Vernieuwde "tour" bovenverdieping

Afgelopen zaterdag heeft de fotograaf de bovenverdieping even opnieuw in de virtuele tour vastgelegd. Dit i.v.m. de grote aanvoer van nieuwe artikelen.
Klik op de foto in de kantlijn en kijk lekker even rond.

vrijdag 23 april 2010

Kiekeboe!!

Leuk, hoor, die foto's van stapels kartonnen dozen en in plastic verpakte pallets. Lekker stoer ook, hè:-))? Maar wat er in zit is natuurlijk véééél interessanter. Vandaag kwam Madam Stoltz ook nog langs, dus weer de hele dag aan het uitpakken en prijzen geweest. Maar goed, even een paar foto's de nieuwe produkten in de winkel:







Tja, en zo kan ik nog wel even doorgaan. Gewoon even lekker komen sneupen in Ruinen......of in de webshop.

O, wat een feestje!!

Gisteren zou de levering van Braxton komen en wellicht Bloomingville. Om 9 uur stopte er al een vrachtwagen voor de deur. Kijk, die man snapt het ietsje beter dan die van woensdag:-)) Wat komt ie brengen??? !!BASTION!!!! En die zouden pas begin mei komen. O,o, dat betekent wellicht volle bak en ik had Ib Laursen nog niet eens weg en de bovenverdieping was nog in een behoorlijk staat van ombouwing (variant op verbouwing) Tja, dan toch maar even versterking aangevraagd en dat was maar goed ook, want om 9.45 kwam de melding van de buurman dat er twee pallets in de garage waren gezet!! BLOOMINGVILLE! En toen zag het er ongeveer zo uit:

 Gelukkig was Jolanda oproepbaar en samen aan de slag gegaan. Aan decoreren zijn we nog niet eens toe gekomen. Druk in de winkel, dus de eerste prioriteit was om van alles eerst maar eens wat in de winkel te zetten.
Om half zes stond de zending van Bastion nog in zijn geheel buiten, daar waren we nog niet aan toe gekomen.

Dus dit staat er voor vandaag nog... én ik ga uiteraard nog eens even lekker aan het decoreren boven, want zaterdag komen de fotografen weer voor een nieuwe opname van de bovenverdieping.
Vanavond zal ik wat foto's tonen van de spullen ín de winkel.:-))

's Avonds toch nog maar even het oud papier opgehaald met de aanhanger:


Ooh, wat is de school toch blij met mij..:-))

woensdag 21 april 2010

VINTAGE met 7 hoofdletters!!

Vandaag zou Ib Laursen binnenkomen, dus spannend.....
11 uur......12 uur...... snapt zo'n koerier niet dat dit medisch compleet onverantwoord is????? Deze spanning, die verhoogde bloeddruk, WAAR BLIJFT DIE MAN?????
Ja hoor 1 minuut voor 3! Pffff, maar wat was het het wachten waard!
Dit is pure compleet-uit-mijn-dak-vintage!

Prachtige zinken labels met heilige afbeeldingen:




Prachtige labels met bloemmotief:


Voor én achterkant zijn bedrukt.

Wat te denken van deze zinken platen met letter- of cijfersjablonen:


Emaille plaat met rozenafbeelding:

In prachtige pasteltinten.

Emaille plaatjes met bloemmotieven:


Emaille plaat met vlinders:


Emaille plaat met sering:

Helaas is niet alles binnen gekomen en zijn een aantal artikelen nog niet leverbaar. Wel heb ik alweer een nieuwe bestelling gedaan voor begin mei, dus.....


dinsdag 20 april 2010

Samen webshoppen, gezellig & voordelig!!

Steeds al met je vriendinnen naar Duifje van Drenthe gewild en het komt er maar niet van omdat je zo ver moet reizen, of omdat je niet de hele middag hebt?
Waarom niet samen webshoppen ?
Nodig je vriendin(nen), buurvrouw(en) zus(sen) en
(schoon)moeder uit voor een gezellig middagje webshoppen.
Wat zijn de voordelen:
Nou, ten eerste is het natuurlijk hartstikke gezellig en ten tweede nog voordeliger ook!
Stel: jij wilt al tijden 2 meter tafelzeil voor op je buitentafel ( € 19,50),

Je buurvrouw is helemaal verliefd op de witte, ronde wildhaak (€ 26,95):

Je vriendin wil graag een nieuw kussen in die stoel die ze net heeft opgeknapt ( 11,95):

En je moeder is toe aan een nieuw handoekensetje in de keuken ( € 11,95):

Elk van jullie zou hiervoor € 5,95 aan verzendkosten kwijt zijn, maar samen
heeft deze bestelling een waarde van
€ 70,35. Zo bespaart ieder van jullie
€ 5,95 aan verzendkosten!!
En dan moet het leukste nog komen:
Zodra het pakketje bij je afgeleverd wordt, nodig je iedereen weer uit voor een gezellige
" pakjesavond". Als je bij je bestelling doorgeeft dat het een gezamelijke bestelling betreft, zorgen wij ervoor dat ieder pakje voorzien is van een label met daarop de inhoud, zodat iedereen haar eigen pakketje krijgt.
En bij ons gaat iedere bestelling als een cadeautje de deur uit, dus succes verzekerd!
Geen reistijd, geen parkeergeld en bij een bestelling boven € 60 geen verzendkosten.
En dan nog iets: bij een bestelling boven
€ 60 krijg je een vrijkaartje voor de Summerfair in Ommen tijdens het pinksterweekend. Bij een bestelling boven de
€ 100 krijg je zelfs 2 vrijkaartjes. Kunnen jullie ook nog voordelig met z'n allen op stap
Webshoppen bij Duifje van Drenthe: ruime keuze
( meer dan 300 artikelen! ), gezellig, voordelig en inspirerend.

maandag 19 april 2010

Prijsvraag!

Vanaf vandaag hebben we iedere week een prijsvraag.
Ga naar onze webshop en raad van welk produkt de detailfoto is. Heb je het juiste antwoord, dan maak jij kans op het produkt zelf. Je hebt tot zondagavond 21.00 uur de tijd om te reageren. Maandagmorgen wordt de winnares bekend gemaakt.

zaterdag 17 april 2010

Denmark....douze points

.. and the artist is:
IB LAURSEN
In augustus 2008 bezochten wij de beurs in Denemarken. Ik had heel wat voorwerk gedaan door allerhande catalogie aan te vragen en op voorhand al een kleine selectie te maken. Ib Laursen was één van de genomineerden.
En hoe terecht!!!! Een prachtige grote stand in de vorm van een glazen kas. Meters prachtige items en een geweldig team van enthousiaste werknemers. Achteraf bleken wij geholpen te zijn door zoon/ baas Peter Laursen. We zijn drie(!) keer door de stand gegaan, zelfs nadat we al ge-orderd hadden. Ik wilde maar steeds weer die sfeer proeven.
En komende week is het weer zover. Wéér zal er een pallet uit Ribe afgeleverd worden en ik kan niet wachten! De volgende order is alweer de deur uit, want vanwege de paasdrukte is deze zending een paar weken door ons vervroegd.
Ben jij fan van de vintage-stijl van Jeanne d'Arc Living? Dan kun je je hart bij ons ophalen! Want ook Bloomingville komt deze week binnen.

In de webshop heb ik alvast de items gezet die we komende week binnen krijgen. Je kunt de nieuwe produkten al bewonderen en bestellen. De zending is onderweg en wordt dinsdag of woensdag verwacht.
Oke, oke, een kleine preview dan:









Flessenpost........

Altijd al op zoek naar een originele tag aan je kadootjes?
Hier is ie dan:
Message in a bottle:

Een klein flesje met kurkje en daarin je boodschap.
Je liefdesverklaring of uitnodiging, bedankje, beterschapswens enz. enz.

In het setje zit:

Een flesje, een reepje papier om je boodschap op te zetten, een stickertje om het geheel dicht te plakken en een touwtje om je flesje aan je pakketje te hangen.

Is ie niet éénig! Klein flesje, groot gebaar.
In de winkel verkrijgbaar voor € 1,75 per stuk en 3 voor € 4,95