vrijdag 19 augustus 2011

Duifje-Fashion

Met de afronding van de grote restyle kunnen we met recht spreken van een shop-in-shop. Zo hebben we beneden "Duifje van Drenthe" zoals we het al jaren kennen en boven "Duifje Fashion". Een prachtige kledingwinkel met een fantastische collectie. Kleding van: Ultimate Mik's , Bohemia, Head over Heels ( voor de grote maten) en straks rond eind september ook nog Rimini.
Het ziet er allemaal SUPER uit en ik ben er dan ook geweldig blij mee. De rekken hangen nu al vol en volgende week komt er nog meer binnen van Ultimate Mik's. Wij hebben deze winter één van de grootste collecties Ultimate Mik's van Nederland. Zowel in de winkel als on-line te bestellen! APETROTS zijn we.

Loop even met me mee over onze bovenverdieping:




Wij hopen je gauw te zien in Ruinen of in onze webshop.

woensdag 17 augustus 2011

Resultaat restyle

Behoorlijk geradbraakt , maar heeeeeeeel erg blij met het resultaat laat ik nu vol trots onze "nieuwe' winkel zien. Dat wil zeggen, de benedenverdieping. De bovenverdieping is al wel open, maar die wordt op dit moment gevuld met de geweldige wintercollectie van o.a. Ultimate Mik's. Zodra dit gevuld is, laat ik die ook even zien, want ook die wordt helemaal fantastisch!!
Nou daar komt ie dan:









Het was hard werken, maar we zijn erg blij met het resultaat. Zodra alle kleding die nu binnen is hangt zal ik ook wat foto's maken van de bovenverdieping. We hebben tot nu toe de tricotlijn van Ultimate Mik's binnen , Bohemia ( staat al op de site) en Head over Heels kwam eind van de middag binnen. Ik hoop dat ik alles vrijdag op de site heb staan. Vanaf morgen alles in de winkel. Volgende week verwachten we de gebreide items van Ultimate Mik's nog.
Nu ga ik lekker naar de Brink. Ontspannen. De laatste Brinkavond met Live-band: Rodejo. Het klinkt al goed daar:-)

Tot de volgende keer of tot ziens in Ruinen..


zondag 7 augustus 2011

Terugblik jaarmarkt


Wat een feestje gisteren! Een droge dag (anders dan in de omgeving), veel bezoekers en een gezellige sfeer. Dat kenmerkte de jaarmarkt in Ruinen gisteren. De hele dag een stroom klanten door de winkel die allemaal dolenthousiast waren. En wij dus ook:-)
De dag begon al vroeg: om half 8 hebben we onze partytent opgezet en ingericht met leuke aanbiedingen. Dit lokte vele klanten de winkel in en het was dus een drukte van belang. Tussendoor een bammetje en koffie. Vooral de kleding vond gretig aftrek. Een tafel en salontafel uit eigen atelier gaan ergens de komende weken richting nieuwe eigenaren in Amsterdam. De beste mensen kwamen speciaal naar Ruinen om het bewuste model eerst in levende lijve te bewonderen en deze werd dus goed bevonden:-) Om half vijf liep de dag ten einde en was het opruimen geblazen. Gelukkig gaat dat altijd sneller dan opbouwen, dus even na vijven zat onze werkdag erop. Zeer moe, maar voldaan ploften we op het terras van Luning's restaurant voor een hapje en een drankje. Daarna was het op naar Heerenveen voor de eerste competitie-wedstrijd van dit seizoen. We hebben even getwijfeld of we nog zouden gaan, maar de sfeer en het voetbal trok ons toch richting Friesland. Achteraf misschien beter geweest van niet.... toch met kleine kater naar huis. Maar al met al heeft het de pret niet kunnen drukken. Om 22.45 kroop ik tevreden in mijn bedje.......

donderdag 4 augustus 2011

Braxton Home collection

Het was een roerig dagje gisteren. De winkel bomvol klanten en een pallet vol woondecoarties van BraxtonHomeCollection. Dat was dus even hard werken, want er moest wel plek gemaakt worden voor al dat moois....




Naast de kleinere woondecoraties binnenkort ook bij ons in de winkel de kastenserie "STOCKTON"


Stoere kasten van metaal en hout. Geweldig bij de industriële stijl van de lampen en stoelen van HKLiving bijv. En uiteraard bij onze stoere eettafels. Op dit moment wordt de laatste hand gelegd aan een tafel met kruispoot in ebben gebeitst. En dat is de perfecte match met deze kasten! Binnenkort dus als totaalplaatje in de winkel te bewonderen.

In de tweede helft van augustus gaat de hele winkel in de half-jaarlijkse restyle en zullen er weer hele nieuwe sfeerhoeken ontstaan. De kleding gaat naar boven, zodat we als het ware twee winkels creeëren. Zeg maar, SHOP-IN-SHOP. Een prachtig, ruime, overzichtelijke kledingwinkel boven en een woonwinkel met een goed uitgebalanceerd assortiment beneden.
Wij hebben er helemaal zin in!

woensdag 3 augustus 2011

Hallo .....


Kwamen er toch al veel klanten uit het hele land voor onze tafels en klepbanken, in de vakantieperiode is dat aantal nog een beetje hoger. Veel van onze bezoekers in deze periode volgen de winkel, soms al jaren, via de site of weblogs. Op vakantie in Noord-Nederland wordt gretig van de gelegenheid gebruik gemaakt om een bezoekje te brengen aan "het Duifje". Iedere dag is er wel een (mee)lezer/volger in de winkel te vinden. Er wordt dan altijd wel even gerefereerd aan de site of een item op één van de weblogs. Onze tuin is een gewild item van mijn prive-blog dat veelvuldig voorbij komt.

De prachtige complimenten voor de website én de winkel zijn soms overweldigend en maken me wel eens wat verlegen, maar sterken me in de wetenschap dat we goed bezig zijn.
Lieve blogvolgers, meelezers en sitebezoekers: DANK JULLIE WEL voor jullie bezoekjes LIVE en via de digitale snelweg. Ik hoop nog velen van jullie in de winkel te mogen begroeten.