Afgelopen dagen werden verblijd met een pallet decoraties uit Nederland en Denemarken, waaronder geweldig leuke flesjes en vaasjes
voor onze zijdebloemen die gisteren binnen kwamen.
En kijk eens hoe leuk dat staat:
In plaats van een grote bos, allemaal kleine vaasjes met een bloemsoort per vaasjes. Gezellig bij elkaar gegroepeerd. En met deze hoogwaardige, niet van echt te onderscheiden zijdebloemen heb je er heel lang plezier van. Kunnen ook leuk in de badkamer en ideaal om een donker hoekje van je woonkamer op te fleuren.
Kortom het was weer een reuring tot en met en de winkel is nu ook heerlijk gevuld met honderden nieuwe artikelen. Heerlijk. Nu nog wat vintage-labels, de laatste kaartenhouders van Braxton en uiteraard de nieuwste aanwinsten van At Home with Marieke, voordat we alweer aan de kerst beginnen!




