We hebben onze keuze gemaakt uit de wintercollectie van Ultimate Mik's ( hoe kan het anders) en daarnaast zal ook in ieder geval Boris Industries onderdeel van de collectie gaan uitmaken. Binnenkort gaan we nog eens terug om de boel nog beter te verkennen. Het is daar zo immens groot dat we wel een week kunnen gaan logeren om alles te bekijken. Zo hebben we in de gauwigheid heel wat leuke dingen voorbij zien komen.
We gaan in principe vanaf half augustus beginnen, dan komt de collectie van Ultimate Mik's namelijk binnen. Maar het kan goed zijn dat het me voor die tijd in de bol slaat en dat we dus eerder beginnen met de andere merken.
We hebben gekozen voor 4 basiskleuren: zwart, grijs, oriëntal blue en violet. Een enkel stuk hebben we ook in purple. Onderling zijn de items zowel qua kleur als item perfect en oneindig met elkaar te combineren. Wij denken met deze basiscollectie een geweldige kledingstart te maken.
Ik heb de persfoto's opgevraagd. Zodra ze er zijn zet ik ze in de kantlijn. Kun je alles ook even op een echt model zien. Vragen? Mail me gerust. info@duifjevandrenthe.nl
Ik had in mijn enthousiasme de dames van Ultimate Mik's ook aangestoken. Bij navraag bij de ontwerpster bleek publicatie van de foto's toch niet toegestaan. Vandaar dat ik ze er meteen heb afgehaald. Even wachten dus tot augustus....















