Spannend was het wel.. voor het eerst hadden we dit jaar een
grote kerstmarkt. Tot nu toe stonden er tijdens de Heerlijkheid Ruinen zo'n 25 kramen rondom de Brink. Dit jaar hadden we het groter aangepakt: 55 kramen verdeeld over de Brink en één van de winkelstraten, een grote promotiecampagne met advertenties in kranten en Noorderland, redactionele stukken en een flyer-actie van 50.000 (!) flyers door een groot deel van Drenthe.
Het weer zat ons niet mee, maar toch kunnen we spreken van een succes. Vele mensen vonden de weg naar Ruinen en het was een gezellige boel!
Ik stond zelf ook in de kraam en had dus niet zoveel tijd voor foto's, maar hier een kleine impressie:
toen het écht druk was had ik uiteraard geen tijd, maar dit is toch ook al aardig, niet dan?
een muzikale Kerstman bij één van de winkels op de veranda
de glühwein vond gretig aftrek:-))
de valkenier trok veel bekijks met zijn vogels en verhalen.
Uiteraard waren de schapen van Ruinen ook vertegenwoordigd
de toneelclub Rune Op de Bühne zorgde voor nostalgische kerstklanken uit een echt draaiorgeltje
en 's avonds ... tja, dan keert de rust weer in het mooie Ruinen
Volgend jaar zeker weer en dan misschien nog wel meer kramen en activiteiten. We hebben de smaak helemaal te pakken!