Vorige week woensdag moesten we de fair in
Oldeberkoop opbouwen en het was P... weer!! We mochten niet met auto's het terrein op, alsof dat zou kunnen zonder vast te komen zitten. Gelukkig stonden we dicht bij de ingang en was het voor ons niet al teveel lopen, maar het kost toch weer wat extra krachtsinspanning, tijd en energie. We waren met z'n drieën, daar waar ik meestal alleen ben. Even wennen, dus:-))
Ik had deze keer voor het eerst een
tent van 5 x 5. Vooraf de nodige schetsjes gemaakt en uitgedacht, hoe je die nu leuk kan inrichten. Best lastig als je zo'n ruimte niet "kent".
Afijn, even goed
doorwerken en om
half drie waren we al klaar! Ongekend.
De eerste fairdag was
Hemelvaart en het was prachtig weer voor een fair, welliswaar ietwat koud, maar wel
droog! Het publiek stroomde dan ook gestaag binnen en het was een
gezellige boel. De rest van de dagen viel het allemaal wat tegen, minder bezoekers en dus minder kopers. Helaas, we kunnen dan ook niet spreken van een succesvolle fair. MAAR.....
...we hebben
Ommen nog!
Morgen gaan we beginnen met de opbouw. Kees gaat 's morgens even mee om de grote zware dingen te plaatsen en daarna ga ik
heerlijk in m'n uppie alles weer uitstallen.
Het zal een hele andere stand worden. Het is een tent van
6 x 3 met een ruimte erachter die ik ook mag gebruiken. Daar komt nog een tent te staan van
4 x 3 en er zal een klein
binnenplaatsje gerealiseerd worden. Deze opstelling leent zich wat meer voor een
gevarieerder aanbod, zodat we nog meer van de winkel kunnen laten zien.
Ik heb er
helemaal weer zin, het weer wordt
fantastisch, dus dit komt helemaal goed.
Vandaag sta ik even één dagje in de winkel, om daarna weer onder te dompelen in de
heerlijke wereld die "fairs" heet.
Uiteraard hou ik jullie weer op de hoogte. Ik zal deze keer wat meer foto's maken van de opbouw:-))