donderdag 21 juni 2012

Laatste bericht

Aangezien onze winkel in Ruinen inmiddels is gesloten, heb ik besloten ook deze weblog af te sluiten.
Dat wil echter NIET zeggen dat ik blogland ga verlaten! Vanaf nu kun je me volgen via onze fashion weblog of mijn priveblog

Ik wil iedereen hartelijk danken die mij de afgelopen jaren via dit medium heeft gevolgd. Ook jullie reacties waren vaak hartverwarmend. Uiteraard blijf ik jullie volgen en hopelijk verhuis je met me mee naar één van bovenstaande nieuwe adressen.

Lieve groet,
Alma