vrijdag 30 december 2011

Wat was, is en gaat komen

Zo aan het eind van het jaar maken we weer de balans op: het was me het jaartje wel weer:-)
Voor het eerst een heel jaar met de kleding. Vorig jaar september nieuw en best wel spannend, maar wat een succes! Gaandeweg het jaar wisten steeds meer dames de weg naar onze kleding te vinden en vanaf september hebben we zelfs de hele bovenverdieping gevuld met de mooiste collecties. In een jaar tijd is ons kledingaanbod verviervoudigd!
Ook onze eigen meubelen hebben een gigantische spurt gemaakt. Zo begonnen we het jaar met een grote opdracht voor Vakantiepark "De Wiltzangh". Daarna is het niet meer stil geweest in de werkplaats en hebben we constant opdrachten gehad. Heel even dreigde de levertijd zelfs op te lopen naar 6 weken, maar dat ging gelukkig nog goed. We willen nl. de klant niet al te lang laten wachten...Een en ander heeft zelfs geresulteerd in een opdracht voor een keuken op maat. Daar zal manlief komende week aan beginnen en uiteraard krijgen jullie daar t.z.t. de beelden van!



Een nieuw jaar is ook weer een moment voor nieuwe strategieën, ideeën en mogelijkheden. Zoals jullie weten krijgt onze winkel ieder half jaar een metamorfose. Zo ook weer in januari. Komende week ga ik op pad voor nieuwe collecties en dinsdag en woensdag zal de winkel worden verbouwd. Deze keer moet zelfs de toonbank eraan geloven om plaats te maken voor meer meubelen!
 De sleutelwoorden worden: STOER, LANDELIJK en INDUSTRIAL. Aan de nieuwe stijl van de website is al het een en ander af te leiden. In het licht van deze stijl hebben we weer een aantal nieuwe leveranciers, waarvan één Deense die nog niet zo bekend is in Nederland. Hiermee zijn we wederom één van de eerste kleinere winkels in Nederland die als één van de eersten een nieuw merk gaan voeren. Zo waren we eerder al pionier met GreenGate (mei 2006), HK Living (januari 2009), At Home with Marieke ( februari 2009), PiPHome (september 2009), Bloomingville ( oktober 2008), IB Laursen (oktober 2008) en Jeanne d'Arc Living ( zomer 2008) En dat is één van de aspecten die mijn werk zo leuk maken: altijd op zoek naar dat ene product dat precies past en nog niet overal ligt. Ik geef toe, het wordt steeds lastiger, maar dat maakt de uitdaging en de voldoening des te groter.

Naast nieuwe items zullen we ook proberen weer af en toe wat brocante artikelen toe te voegen aan ons assortiment. Zo komen er volgende week een aantal originele luiken en meelzakken binnen. Oude items om je huis nèt dat persoonlijke tintje te geven en de geweldige stoere, landelijke, industrial look te geven á la Jeanne d'Arc Living.


Voor de rest zitten er een aantal plannen in de bus, waar ik nu nog niet zoveel over kan zeggen, omdat ze nog in de oriënteringsfase zitten. De kans is echter groot dat er dit jaar iets uit die bus zal gaan komen. Nieuwe plannen waar we ontzettend veel zin in hebben, maar die natuurlijk wel verstandig moeten worden ingepast. En daar ligt toch wel een kleine hindernis, aangezien mijn enthousiasme nauwelijks grenzen kent. Gelukkig heb ik een, naar mijn mening soms veel te, verstandige man:-)

Uiteraard was alles hierboven beschreven niet mogelijk zonder jullie, onze klanten. We willen jullie dan ook hartelijk danken voor jullie klandizie, steun en vertrouwen en we hopen jullie volgend jaar weer van dienst te kunnen zijn.
Ik kreeg een wens van een vriendin en ik geef hem graag door:

Om gelukkig te zijn, moet je iets doen waar je gelukkig van wordt!

Wij wensen iedereen een heel gelukkig 2012.


woensdag 21 december 2011

SUPERSALE!

Vanaf vandaag gaat onze SUPERSALE nog een tandje omhoog:

Alle kerstartikelen:
-50%

en op de kledingafdeling zijn de kortingen ook opgeschroefd naar 25-70%!! Profiteer nog voor de kerst van deze prachtige aanbiedingen.

In het nieuwe jaar geheel nieuwe collecties!!!! Een grote actie in januari en nog veel meer. Hou de social media in de gaten of schrijf je in voor de nieuwsbrief.

Voor nu wens ik jullie allemaal alvast hele fijne feestdagen.


vrijdag 16 december 2011

We knallen het jaar uit!!!


A.s. zaterdag op de Brink in Ruinen: De Heerlijkheid Ruinen. Voor ons tevens de start van een grootse uitverkoop.
Om het nieuwe jaar straks fris en fruitig te beginnen gaat het mes erin!


Daarnaast op alle kerstartikelen 30- 50% korting.

Dat is nog eens vuurwerk.
Profiteer mee van deze fantastische aanbiedingen. Geldig van 17 t/m 31 december of zolang de voorraad strekt.

Zondag 18 december is onze laatste koopzondag van dit jaar. Heerlijk kerstshoppen onder het genot van een glaasje glühwein. We zijn geopend van 12 tot 17 uur.

Tot ziens in Ruinen.

zaterdag 10 december 2011

Unieke producten.

Prachtige met de hand gemaakte kransen en bundels. voor aan de wand of op de tafel.
Gemaakt van gedroogde, natuurlijke materialen gaan ze jarenlang mee.





Naast kransen ook mooie "bundels". Mooi op de schouw of je tafel, maar ook voor je raam.




Ook dit jaar weer het fantastische keramiek van Trees Teijema. Deze keer de engeltjes, schaapjes en uiteraard een prachtige kerststal. Uniek en handgemaakt.




Vanmorgen afgeleverd in Heerenveen:



Onze op maat gemaakte tafels en TV meubelen uit eigen werkplaats vinden gretig aftrek door het hele land.

Zo krijgen we langzamerhand weer steeds meer unieke producten in ons assortiment. Ook de combinatie met de kleding maakt Duifje van Drenthe nét even anders.

Zondag 11 en 18 december zijn we extra open van 12 tot 17 uur. Zeker een bezoekje waard.

vrijdag 2 december 2011

WEEK END AANBIEDING

Om onze collectie eetkamerstoelen eens extra in het zonnetje te zetten hebben we een weekend-aanbieding gemaakt:

Bij bestelling van 6 eetkamerstoelen van SisSit of HK Living hoef je er slechts 5 te betalen!

We hebben keus uit 20 (!) modellen. De stoelen van SisSit zijn leverbaar in 5 kleuren,

de stoelen van HK Living in 3: zwart, grijs en wit. Alle stoelen zijn op voorraad en binnen 2 weken leverbaar, dus voor de kerst zit jij goed.

Je vindt alle foto's en informatie op onze site. http://www.duifjevandrenthe.nl/c-955365/stoelen/ De stoelen met een * zijn in de winkel te bewonderen.

De actie is allen geldig op 2, 3 en 4 december.




Spoed je dus naar de webshop of de winkel en profiteer van deze geweldige actie.

donderdag 1 december 2011

HK Living

Het is geen geheim: ik ben een fan. Al vanaf het eerste uur verkopen wij de collectie van HK Living in onze winkel. Sinds januari 2009 is er een hoop gebeurt. Het merk is uitgegroeid tot over de grenzen en de collectie breidt zich ieder seizoen verder uit.
Voor komend seizoen zijn er weer nieuwe modellen stoelen aangekondigd. Wederom ontwerpen gebaseerd op "oude  bekenden" . Deze keer zijn de ratanstoelen of manoustoelen het uitgangspunt geweest.  HK Living heeft ze in een nieuw jasje gestoken. Prachtige stoelen die weer prima passen in vele interieurstijlen, maar natuurlijk ook prachtig staan onder je veranda of in je tuinhuis.




(foto's van blog HK Living en vers van de pers)

De gehele collectie van HK Living is via onze site te bestellen. Zodra de nieuwe stoelen leverbaar zijn, staan ze in onze webshop.