Wat was het ontzettend gezellig! Ik was natuurlijk ook heel erg benieuwd wat de meiden van de collectie zouden vinden. Ha, nou, dat was al gauw duidelijk!! O, mag ik die aan?? Wat heb jij een leuk hes aan, waar hangt die? Hoho, dames, even bij de les! Een en al enthousiasme. Kwamen ze op voorhand wat schuchter binnen : "wat moet ik doen? en word ik ook opgetut? " na het zien van de eerste kledingstukken was dat meteen over. Er werd enthousiast gepast en geëxperimenteerd met allerlei kledingstukken. En dan valt maar weer op hoe verschillend we zijn. Dames met verschillende maten, eentje maat M, eentje maat XL dragen dezelfde kleding en beide zien er fantastisch uit. Dat is toch super!!
Ik ben er inmiddels van overtuigd dat ik met deze collectie van Ultimate Mik's en Bohemia ( ART is helaas nog niet helemaal binnen ) een zeer goede keus heb gemaakt. Het feit dat ik zometeen al ga bellen voor een tweede (!) nabestelling bewijst dat wel. Een van de dames ging gister al met een volle tas de deur uit en meerdere kledingstukken hebben reeds het label : gereserveerd.
Toen langzaam bekend werd dat ik ook kleding zou gaan verkopen waren de meningen verdeeld: van enthousiasme tot krtitisch tot "het begin van het einde". Dan ga je , ondanks je eigen enthousiasme, toch wel een beetje twijfelen. Heb ik me nu iets teveel laten leiden door mijn hart?? Maar nee, het zal een goede keus blijven, daar ben ik ten volle van overtuigd. Ik heb er meer dan een beetje zin in.
Keerzijde is wel dat ik door alle blijheid ( en ook een beetje opluchting) van gisteravond tot half twee vannacht wakker heb gelegen. De adrenaline gierend door mijn lijf. Maar ach, als dat alles is....:-))
P.S. Foto's volgen na de modeshow :-p






(h_300)(p_location,435)(s_0)(c_0).jpg)