zondag 22 april 2012

Na 7 jaar Duifje van Drenthe - wonen ben ik toe aan een nieuwe uitdaging. De kleding die we 2 jaar geleden in ons assortiment hebben opgenomen hebben me de kans gegeven een nieuwe weg in te slaan en dat is wat ik nu ga doen.

Vanaf 1 juni a.s. stoppen wij met onze woonwinkel in Ruinen en gaan we door als kledingwinkel in Zuidwolde. Daarom vanaf 26 april:



Op de site vind je een aantal grotere items uit onze voorraad. Wees er snel bij, want er wordt niet meer besteld. Wellicht ook een tip voor man en kinderen, want voor moederdag hebben we nog tal van leuke kadootjes!

De outlet geldt niet voor tijdschriften en boeken. Onze abonnee`s van de Jeanne d`Arc Living hoeven zich ook geen zorgen te maken. De abonnementen lopen gewoon door tot eind van dit jaar. De losse verkoop van de tijdschriften en het kookboek gaat vanaf 1 juni via onze kledingwinkel in Zuidwolde.

LET OP:
WIJ ZIJN IN RUINEN GEOPEND VAN DONDERDAG T/M ZATERDAG VAN 11 TOT 17 UUR!!!

donderdag 12 april 2012

Nieuwste Jeanne d'Arc Living

Vanaf nu te bestellen in onze webshop:


Een prachtige voorjaarseditie met veel kleurige boeketten, doe-het-zelf artikelen en nog veel meer. Lekker aan de slag voor het buitenseizoen!


 


  

Ga direct naar onze webshop en bestel dit vrolijke exemplaar. De voorraad is beperkt, dus wees er snel bij!



dinsdag 3 april 2012

Paasweekend!

Het paasweekend staat voor de deur en traditiegetrouw zijn wij tweede paasdag geopend van 12 tot 17 uur.
Tijdens het gehele paasweekend hebben we leuke lenteaanbiedingen.

Wat te denken van deze glazen pot gevuld met drijfkaarsjes:


De kaarsjes zijn ook heel leuk in een teil of diepe schaal met waterplantjes op je terras of balkon.

Of deze vuurkorf met onderplaat voor de zwoele zomeravonden die geheid gaan komen straks:-)


Bij aankoop van een vuurkorf met kaars ontvang je een tweede kaars t.w.v. € 4,60 GRATIS

Ook hebben we weer heeeeel veeeeel mooie zijdebloemen binnen: ranonkeltjes, mini gerberaatjes, roosjes, pioenrozen, clematis, lathyrus, blauwe druifjes en magnoliatakken in de mooiste kleuren.

Hoogste tijd dus weer voor een bezoekje aan onze winkel in Ruinen.

Tijdens het paasweekend gelden de volgende openingstijden:
Goede vrijdag open van 11 tot 17.30
Zaterdag open van 11 tot 17
Eerste paasdag gesloten
Tweede paasdag open van 12 tot 17 uur.

Je bent van harte welkom in Ruinen!

dinsdag 27 maart 2012

De opening!!!

Na de vele voorbereidingen en een week hard klussen is het nu zover...
We gaan open...

Zelf zijn we erg blij met het resultaat en we hopen onze klanten met ons. Het is een mooie, ruime, stijlvolle winkel geworden die onze merken eer aan doet.
Vandaag dus de opening, ontzettend spannend allemaal, maar we hebben er ongelooflijk veel zin in en zijn er helemaal klaar voor.

Loop maar even mee:


We staan met de rug tegen de voordeur en kijken naar rechts:-) (De kleuren zijn wat geler door het licht)


we schuiven het blikveld een stukje naar links....(hier zijn de kleuren wat realistischer:-))


... en nog een stukje om vervolgens weer uit te komen bij de uitgang.


Zo hier en daar kan er nog wel wat opgevuld, zoals achter de kassa, maar ervaring leert dat dat snel genoeg gebeurd. Voorlopig zijn we meer dan tevreden en helemaal klaar voor deze nieuwe uitdaging.

We zijn iedere dinsdag t/m zaterdag van 10 - 17 uur geopend. Je bent van harte welkom aan de Hoofdstraat 107 in Zuidwolde.

maandag 5 maart 2012

Meevaller!

Goed nieuws! We krijgen de sleutel van onze tweede winkel een weekje eerder, zodat we ook een weekje eerder open kunnen. De voorbereidingen zijn in volle gang: de gevelborden zijn besteld, het personeel is aangenomen, vrijdag weer naar Amsterdam voor de laatste bestellingen voor de opening, de presentjes voor de klanten zijn klaar, uitnodigingen liggen bij de drukker, klussers zijn al vastgelegd, de deco's zijn besteld, want ja, op veler verzoek zal er ook een klein assortiment kado-artikelen te vinden zijn en de eerste verhuisdozen met inventaris staan al gevuld klaar.

Inmiddels heb ik mijn verfkleren weer uit de kast gehaald en ben ik helemaal klaar om aan de klus te gaan, maar dat moet nog heel even wachten. Over twee weekjes krijgen we de sleutel en dan gaan we als een Razende Roeland aan de slag om een week later open te kunnen. Gelukkig hoeft er niet heel veel te gebeuren, maar we willen uiteraard wel ons eigen stempel op de winkel drukken.
Al met al hebben we daar een week voor uitgetrokken. Ja, een beetje druk werkt altijd goed bij mij. Op een of andere manier presteer ik dan het best, dus pushen maar:-)

Noteer dus alvast in je agenda:


Inmiddels gaat de rest ook gewoon door en hebben we in Ruinen weer hele leuke nieuwe deco's binnen gekregen waaronder mooie hangers, vazen en geweldige drijfkaarsjes.



Ik maak me op voor een paar drukke weken en geniet vanmiddag nog even van mijn (voorlopig) enige vrije dag:-)
 
Tot later!