donderdag 28 juli 2011

Augustusmaand, Jeanne d'Arc Livingmaand

Augustus, zeker de eerste 2 weken, staat grotendeels in het teken van Jeanne d'Arc Living:
op 12 augustus verschijnt alweer de 6e editie van het magazine. Dit keer geheel gewijd aan de nazomer.


Heerlijke recepten met vruchten ( uit eigen tuin)


en prachtig gedekte najaarstafels voor een nazomer - etentje in de tuin of onder de veranda.


Daarnaast als special de landelijke keuken.

En dat is nog niet alles, want rond 15 augustus komt ook de lang verwachte Nederlandse uitgave van "De Franse sfeer" binnen.


Een heerlijk prentenboek met ontelbare, inspirerende foto's en ideeën voor je hele huis.


Beide items zijn nu al via onze webshop te bestellen. Als je nu besteld ontvang je een leuk presentje bij je bestelling.

zaterdag 16 juli 2011

Gezien in......

Afgelopen week liep ik toevallig tegen een geheel nieuw product aan waar ik meteen helemaal weg van was. Nog niet precies wetend wat ik ermee moest had ik ze toch al besteld:
                                          
                                   papieren Pompoms.


De PomPoms zijn vanaf half augustus leverbaar i.v.m. vakantie bij de leverancier. Ze zijn leverbaar in 3 maten en 28 kleuren.
Wat schetst mijn verbazing als ik vrijdagavond de VTWonen zit te lezen:
"Mijn Pompoms!"


En met de foto kwamen de ideeën: bijv. in een hoekje van de babykamer aan het plafond, als zijnde een wolkendek ( je kunt ze nl. ook half open vouwen) Of juist met fellere kleurtjes aan de muur of in een hoek van de kamer van je "grote" meid. Bedek het plafond van je toilet.... Of natuurlijk in je eigen kamer. Met de keuze in kleuren is er altijd wel eentje die in jouw interieur past.

Vanaf half augustus dus verkrijgbaar bij:
Duifje van Drenthe
Prijzen vanaf: € 3.95

Je kunt ze nu al bestellen op de site.

vrijdag 15 juli 2011

Winnares ZomerPrijsvraag

Tadaaaaa, tja, dan nu de bekendmaking van de winnares van de Zomerprijsvraag.
Er waren 43 goede inzendingen. Het goede antwoord was: ZOMERZON en die kunnen we wel gebruiken.
Uit alle goede inzendingen is één gelukkige winnares getrokken:

                                   BARBARA

Zij wint een kadobon van € 50 te besteden in onze (web)winkel(s)
Barbara, Van harte gefeliciteerd! Ik heb je inmiddels een mailtje gestuurd.

Ik wens iedereen een heel fijn weekend en tot volgende week.



woensdag 13 juli 2011

Feestje...

Vandaag ben ik jarig. Veertig en iets teveel word ik of vijftig min nog net genoeg, wat jij wil:-)
Midden in de zomer jarig. Ieder jaar weer hoop ik dat het gaat lukken... mooi weer. Helaas ook dit jaar niet.
Dit was de aanblik naar buiten van achter de openslaande tuindeuren:


Mijn  Hortensia Annabelle helemaal platgeregend


Achter de haag ligt een deel van mijn phloxen



en de Veronicastrum ligt ondanks de steun aardig voorover.

Dus wat doen wij:






Wij hangen extra grote slingers op,


Voor iedere klant een kopje koffie met wat lekkers en we maken er een knalfuif van!!!!
Fijne dag allemaal.

vrijdag 8 juli 2011

Nieuwe aanwinst

Sinds deze week is ons aanbod uit eigen atelier uitgebreid. Maak kennis met onze jongste aanwinst:



Door de kruispoot is dit model uitermate geschikt in combinatie met een klepbank, omdat er nu geen poten "in de weg" zitten. Ook als buitentafel doet hij het geweldig. Hiervoor wordt hij speciaal behandeld, zodat hij jarenlang buiten kan staan.

Op dit moment wordt er gewerkt aan een TV meubel met deurtjes. Dus als het goed is breidt de familie zich steeds verder uit.

In de winkel is het een drukte van belang. Het zomerseizoen is nu écht begonnen. Toeristen uit het hele land stromen de winkel in en dat heeft dan weer tot gevolg dat we door heel Nederland moeten bezorgen. Morgen gaat er een koerier met volle auto richting het westen ( Weesp, Schoonhoven) en manlief rijdt naar Heerenveen. Een druk bezorgdagje dus. En ik.... ik sta in de winkel die er helemaal vrolijk en gezellig uitziet!


In de kledinghoek is de ZOMERSALE nog in volle gang. Vanaf september gaat de kleding allemaal naar boven en dus moet alles weg! Kortingen oplopend van 10 - 30%. Enkele stuks zelfs 50%! Er is nog best veel keus, dus ben je in de buurt, kom gezellig even langs. De koffie is klaar!

Fijn weekend,